"Wij zijn niet zo goed voor de camera"
Perfect.
Dan zijn jullie precies zoals de meeste bruidsparen die ik fotografeer.
Jullie hoeven geen ervaring te hebben.
Jullie hoeven niet te weten hoe je moet poseren.
En jullie hoeven al helemaal niet de hele dag bezig te zijn met de camera.
Mijn doel is juist dat jullie kunnen genieten van jullie trouwdag.
Ik begeleid jullie waar nodig.
Maar laat vooral ruimte voor echte momenten.
Daardoor ontstaan foto's die niet alleen mooi zijn.
Maar die ook echt voelen als jullie.
Ontspannen.
Oprecht.
En tijdloos.


























